fredag 24 september 2010

Freaky Friday

Denna veckan har varit en riktig dimma. Tidiga föreläsningar och en konstant trötthet som hängt över som ett åskmoln. Tror faktiskt inte att jag gjort en enda sak som jag planerat att göra. Shame on me. Har hellre druckit kaffe med Malin eller sovit på soffan. Men så är det ju ibland, bara att rycka upp sig. Därför ska jag plugga hela helgen, dvs läsa ca 600 sidor arbetsrättslig litteratur och diverse lagar och föreskrifter. Men så har Maja och Malin bestämt att jag ska dricka vin imorn helt utan min vetskap. Och så ringer Emelie från Båstad och säger att hon ev kommer till stan imorn och vill mysa lite. Så vi får väl se vad som sker. Om inte annat så hade jag i alla fall en ambition att plugga, vilket borde räknas som något...

Nu blir det nytt avsnitt av Cougar Town... Lackar totalt på att nya Grey's avsnittet inte kommit ut än, fast det borde kommit idag! WTF liksom!! Skulle sluta titta på allt annat om jag bara fick välja att titta på Grey's Anatomy. Så bra är det. Så det så.




Pearl Jam - Just Breathe, underbar låt!

Har världens goaste video på mobilen när Mio sjunger lilla snigel, men vet inte riktigt hur jag lägger upp den... någon som vet hur man lägger över film från iPhone till datorn?

Hatar även lysrör för tillfället, de får mig att känna mig sjukt otillräcklig!! Tack för all-in-one-neighbours som Malin...



Gravity can't forget to pull me back to the ground again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar