tisdag 13 juli 2010

K E N T & W O W

Åh Kent, kan inte bli bättre med en ny platta såhär till sommaren... Fast måste säga att jag är lite old school och gillar nog deras gamla plattor bättre. Men Kent är ju Kent och jag tycker faktiskt inte de gjort en enda dålig platta. Men det finns alltid vissa låtar på varje skiva som är bättre än alla andra... De där låtarna som ger de där rysningarna längs ryggraden... Skulle kunna räkna upp en hel radda... men här kommer i alla fall några av mina favoriter!

Och en sak till, fuck att jag inte fick gå på konserten här i gbg, jag har så jävla trista anti-kent vänner här (no offence men ni suger;p).
Men nu är i alla fall Way Out West bokad så lite glad är jag ändå! Håkan Hellström framåt småtimmarna en sommarnatt kommer att bli oslagbart!


Från nya albumet; Passagerare




Mannen i den vita hatten




Duett




Beskyddaren




Klåparen




Månadens erbjudande




Kräm (Så nära får ingen gå)





"Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån, en rörelse i ögonvrån..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar