tisdag 27 juli 2010

Pick up the phone biaatch

Ligger under ett täcke i soffan och tycker ändå det är ganska så skönt att supervärmen har avtagit, man måste kunna kura ihop sig under ett täcke every once in a while en tisdagskväll... Kollar lite Ugly Betty, lite friidrott osv, ingenting som fångar mitt intresse riktigt... redan kollat på nya avsnittet av True Blood, sjukt bra med betoning på sjukt...

Lämnade min lilla mormor på stationen förut, hon har hälsat på mig några dagar i götet. Vi har vandrat runt lite i staden och ätit glass i solen. Inte en dag för sent att hon hälsade på, sist hon var här var för 20 år sedan... Men hon är go min mormor, hoppas att farmor och farfar kommer förbi någon dag också, har ju en lillkusin som också bor i staden och han brukar alltid locka besökare! Vet inte varför alla hellre hälsar på honom, eller jo det vet jag, han är mycket sötare än mig haha!


Vattenkammad lillkusse som blåser bubblor...




Längtar till Way Out West, i morn ska det köpas biljett!! Empoo och jag har aldrig vart så taggade!


I helgen blir det också great, Elvira och Ämeli kommer och hälsar på! Hoppas på sol och inte alltför varmt väder, men oavsett så ska det drickas vin! Dock ska dessa två ha dagens ris för att de är sämst av alla mina vänner på att höra av sig, jag ska svartlista dem big time! Om de inte skulle hit och hälsa på om några dagar så hade det väl gått två veckor till innan man fick tag på dem!





Vin och partypeople, här ska slås som fucking klackar i taket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar