måndag 12 juli 2010

Hot

So fuckin hot... Jag skiter i vad ni säger, det är för varmt! När jag i ett svagt ögonblick i vintras bad om en varm sommar så menade jag ju givetvis lagom varmt och inte tropisk hetta. Denna typ av värme är mer än välkommen i typ Thailand. Men där kan man ju också vandra runt halvnaken, dricka mängder med kalla drinkar och sova middag mitt på dagen. I svedala skulle ett liknande scenario klassa dig som en alkoholist som sover ruset av sig naken.

Jaja, åk till havet och bada lite säger ni då. I'd love to. Men vissa måste faktiskt jobba, kan ju inte ligga på stranden hela dagarna som en annan slacker. Är förvisso ledig idag men efter att ha avverkat 36 timmar på jobbet under helgen så vill fötterna vila lite. Så nu ligger jag här på soffan, halvnaken, dricker kaffe och äter jordgubbar. Men i morgon tar jag med mig all taxfree-sprit som inhandlats på jobbet och drar ut till havet för lite solbadande thai-style. Måste ju värma upp lite inför helgen, långledig, hur gött som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar