fredag 18 juni 2010

Between Love And Hate

Hade en liten nattagäst på min soffa. Men när jag vaknade i morse hade hon smugit sig hemåt. Dock fanns både tandborste och diverse saker kvar. Undra om det är någon sorts strategi från hennes sida för att ha en ursäkt att få komma tillbaka? Dock så bor hon bara en våning upp. Men ändå. Sneaky. En annan vän vägrade nämligen också att ta med sina saker hem för ett tag sen. "Jag vill inte. Jag gillar att ha saker hos dig". Men lugn nu. Ni är alltid välkomna hos moi. Behövs ingen "jag glömde min tröja hos dig"-ursäkt. Förutom när jag har min naked-alone time och målar tånaglarna. Då kan det bli lite problematiskt. Men nästan alltid välkomna då.


Men satan vad irriterad jag är på Telenor!! Här har man varit kund i många år, till och med styrt upp fler kunder till dem under en period. Jag försvarar dem alltid när folk som inte vet vad de pratar om börjar klaga eller tycker att bredbandsbolagets tv-reklamer är fruktansvärt jobbiga och påfrestande. Men varenda gång någon har ring de senaste dagarna så avbryts samtalet efter ca 20 sekunder, speciellt när jag pratar med Äm. Hon tror väl att jag är schizofren eller något som bara lägger på hela tiden. Och efter tio arga samtal till kundtjänst så kan de fortfarande inte lokalisera problemet! Och nu när jag ska gå in på hemsidan för mina sidor så ligger hela skiten nere. Har de blockat mig? Nu jävlar. Dags att ta i med hårdhandskarna. Så jävla lurad.


Nej nu ska jag försöka styra upp en date med Axel. Han är världens bästa kille! Vilka blöta pussar man får, det är helt obeskrivligt. 2 år och redan en heartbreaker. Det går inte att konkurrera med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar